Marka Lirene Partnerem Superligi Kobiet przez kolejne dwa sezony

4 lis 2021 |

Superliga sp. z.o.o. przedłużyła umowę sponsorską z marką Lirene, która od sezonu 2020/21 jest Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi Kobiet. Lirene to polska marka innowacyjnych, skutecznych kosmetyków tworzonych przez kobiety z myślą o potrzebach pielęgnacyjnych innych kobiet oraz z troską o środowisko naturalne i przyszłość naszej planety.

Superliga sp. z.o.o. przedłużyła umowę sponsorską z marką Lirene, która od sezonu 2020/21 jest Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi Kobiet. Lirene to polska marka innowacyjnych, skutecznych kosmetyków tworzonych przez kobiety z myślą o potrzebach pielęgnacyjnych innych kobiet oraz z troską o środowisko naturalne i przyszłość naszej planety.

Na mocy nowej umowy, współpraca Superligi sp. z.o.o. z Lirene będzie obowiązywać przez kolejne dwa sezony, do końca czerwca 2023 roku. Marka Lirene, jako Oficjalne Kosmetyki Superligi Kobiet, nabyła szereg praw i świadczeń marketingowych. Marka kosmetyczna będzie eksponowana m.in. na bandach wideo, w mediach digitalowych PGNiG Superligi Kobiet oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport.

Marka Lirene od lat wspiera kobiety, nie tylko tworząc innowacyjne, doskonałej jakości kosmetyki i dbając o środowisko naturalne, ale również angażując się w projekty i działania, dzięki którym życie innych kobiet staje się lepsze. Zachęcamy kobiety do rozwoju, motywujemy do zmian, pomagamy przekazując darowizny fundacjom i organizacjom zaangażowanym w pomoc kobietom. Od 2020 roku wspieramy również zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet, podziwiając ich determinację, kibicując im podczas rozgrywek i z dumą obserwując ich sukcesy. Zapał, ambicja i chęć rozwoju, którymi kierują się zawodniczki to wartości bardzo bliskie marce Lirene – mówi Joanna Orfinger, Global Marketing Manager Lirene.       

Lirene partnerem wyboru MVP i plebiscytu Gladiatory

Marka Lirene nadal będzie towarzyszyć wyborowi najlepszych zawodniczek każdego meczu rozgrywanego w PGNiG Superlidze Kobiet. Wyboru MVP już w tym sezonie będą mogli dokonywać kibice bezpośrednio w aplikacji mobilnej Superligi. Partner PGNiG Superligi weźmie również czynny udział w uhonorowaniu najlepszych zawodniczek sezonu, które otrzymają na koniec rozgrywek statuetkę w ramach plebiscytu Gladiatory.

– PGNiG Superliga Kobiet systematycznie buduje silną pozycję wśród damskich lig sportowych w Polsce. Mecze ogląda już blisko 1,5 miliona telewidzów, a zasięgi w mediach digitalowych to kilkanaście milionów. Niezwykle się cieszę, że rozpoczęta przed rokiem współpraca będzie kontynuowana i nadal możemy liczyć na wsparcie Lirene. To tym bardziej cenne, że kosmetyki Lirene doskonale wpisują się w świat PGNiG Superligi Kobiet. To przecież produkty stworzone przez kobiety z myślą o kobietach. Zawodniczki PGNiG Superligi Kobiet udowadniają w każdej serii jak łączyć kobiece piękno z wysiłkiem, determinacją, dążeniem do celu i realizacją własnych marzeń. Wspólnie z Lirene chcemy je w tym wspierać – mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z.o.o.